تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

به دلیل استفاده بیش از ۲۷ میلیون کاربر ایرانی از گوشی های هوشمند موبایل و فراگیر شدن این تکنولوژی در کشور، آمار استفاده از اپلیکیشن های موبایلی نیز رو به گسترش است به طوری که اکثر مردم ترجیح می دهند نیازهای مختلف خود را در صورت امکان از طریق اپلیکیشن های موبایل رفع کنند. به همین منظور، یکی از روش های موثر در تبلیغات، استفاده از پوش نوتیفیکیش در اپلیکیشن های با آمار نصب بالاست که تقریبا باعث دیده شدن ۱۰۰ درصدی آگهی توسط کاربران می شود. در واقع با استفاده از پوش نوتیفیکیشن به طور مستقیم و بی واسطه میتوانید با کاربران ارتباط برقرار کنید!

ارسال نوتیفیکیشن جزو محبوب‌ترین و موثرترین نوع تبلیغات محسوب می‌شود. ارسال نوتیفیکیشن در اندروید، از جدیدترین روش‌ها برای جذب مشتری برای وب‌سایت و اپلیکیشن‌های موبایل می‌باشد.

نمایش تبلیغات به صورت یک پیغام کوتاه (Push Notification) در تلفن همراه که با واکنش سریع کاربر مواجه خواهد شد.
مقصد کلیک عبارت است از هرگونه آدرس اینترنتی که توسط شما تعیین شده و کاربر پس از کلیک روی پیغام نوتیفیکیشن به آن هدایت می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *